loading...
وب تفریحی و سرگرمی
لینک باکس


yoyo بازدید : 16 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

دلم یک عاشقانه ساده میخواهد 
یک دوستت دارم کوتاه که معنیش به بلندای تمام زندگی من است 
دلم یک نگاه عاشقانه میخواهد
همان نگاهی که وقت رفتن بهم می اندازیم 
دلم یک نوازش عاشقانه میخواهد
یک نوازش کوچک اما عمیق که تمام قلبم را به لرزه می اندازد
دلم یک لبخند عاشقانه میخواهد
درست همان لبخندی که بعدازیک بوسه طولانی برلبانت نقش می بندد
امروز چقدردلم تورامیخواهد

 


 

 

ازمن دلخوری
بامن حرف نمیزنی
انگارفرصنگها ازتودورم
قلبم ضعف میرود برای صدایت ،برای دیدنت
گوشی را برمیدارم
شماره ات را میگیرم 
خداخدامیکنم گوشی را برداری
یک بوق   دوبوق          سه بوق          چهاربوق          قلبم تند میزند        پنج بوق
صدای الودرگوشم می پیچد         قلبم ازتپش می افتد
ببخشید عزیزم میدونم اذیتت کردم اما من خیلی دوستت دارم خودت بهترمیدونی
وصدایت را میشنوم
چیزی نشده عشقم منم خیلی خیلی خیلی دوستت دارم

                                  دلخوشم به این دوستت دارم های ساده

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان لطفا نظر هم بدین ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کیفیت سایت ما چگونه می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 666
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 1,066
  • بازدید سال : 31,638
  • بازدید کلی : 71,723