loading...
وب تفریحی و سرگرمی
لینک باکس


admin بازدید : 38 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

کوکو روشا مدل زن مشهور و خوشنام امریکایی هنگام اعلام قانون حمایت از مدل های زیر 18 سال که به تازگی در شهر نیویورک رسمیت یافت از خوشحالی به گریه افتاد. در قانون جدید فعالیت مدلهای زیر 18 سال طبق قانون حمایت از کودکان کار بررسی و ساماندهی میشود. طبق قانون به تصویب رسیده جدید برای اولین بار توجه به فعالیتهای مدل های زیر 18 سال فعال در صنعت مد طبق قانون حمایت از کودکان کار صورت خواهد گرفت.

عکس های احساسی مدل مشهور هالیوودی
admin بازدید : 75 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
عجیب بودن لیدی گاگا، چیز عجیبی نیست؛ مگر وقتی که مثل آدم های عادی رفتار کند!

به گزارش پارس ناز، این خواننده که به برلین رفته با پوششی غیر معمول تر از قبل از هتل خارج شد. تصاویر کاملا گویاست!یادمان باشد که فقط 10 میلیون از انسان های عصر ما صفحه او را در فیسبوک لایک زده اند!

تیپ واقعا عجیب و دیده نشد از لیدی گاگا
admin بازدید : 39 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

مراسم افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی و همسرش شب گذشته با حضور بازیگران و دوستان نیوشا ضیغمی برگزار شد. در این مراسم که در خیابان پاسداران تهران برگزار شد، چهره های هنری و رسانه ای حضور داشتند که از میان آن ها می توان به محمدرضا شریفی نیا، سید علی ضیاء، آنا نعمتی، بهنوش بختیاری، رضا رویگری، دانیال عبادی، کمند امیرسلیمانی و... اشاره کرد.


 عکس های جنجالی افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

admin بازدید : 45 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)
بیانسه خواننده معروف و مشهور 31 ساله هالیوودی به دلیل به اشتراک گذاشتن لحظات خصوصی زندگی اش با هواداران شهرت فراوانی دارد. بیانسه اخیرا تصاویر بسیاری از لحظات بازی کردن با دختر دو ساله اش " بلو ایوی" برای هوادارانش در دنیای مجازی قرار داده است. در تصویر منتشر شده جدید  توسط این ستاره هالیوودی او و دخترش در یک گهواره دست ساز سنتی درحال بازی هستند.

عکس های خصوصی بیانسه و دخترش
admin بازدید : 48 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)
گوهر خیراندیش بازیگر سینمای ایران صبح امروز سر صحنه فیلم سینمایی آذر، شهدخت، پرویز و دیگران به کارگردانی بهروز افخمی تصادف کرد و دچار سانحه شد.گوهر خیراندیش که به همراه عوامل فیلم آذر، شهدخت، پرویز و دیگران به کارگردانی بهروز افخمی برای فیلمبرداری به رینه – پلور دماوند رفته بود، سر صحنه فیلمبرداری با یک ماشین تصادف کرد و دچار سانحه شد.

صحنه حادثه به این شکل بوده که خیراندیش برای فیلمبرداری یکی از صحنه‌ها با ماشین در حال حرکت بود که به طور اتفاقی با یکی از ماشین‌های محلی که ناگهان از فرعی بیرون می‌آید تصادف می‌کند.این بازیگر سینمای ایران هم‌اکنون با آمبولاس به تهران منتقل شده و قرار است تحت عمل جراحی قرار بگیرد و همه ی مردم برای این بازیگر محترم ناراحت هستند.

تصادف دلخراش گوهر خیراندیش (عکس)
admin بازدید : 20 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

خاندان بزرگ کارداشیان که امروزه شهرت زیادی از طریق برنامه تلویزیونی خود کسب کرده اند و بسیار سرشناس شده اند، ولی با وضعیت زندگی متزلزل خود روز به روز محبوبیت شان کم می شود. تنها یک ازدواج از میان 11 ازدواج این خانواده است که به طلاق و جدایی ختم نشده و آن هم ازدواج آخر پدر کارداشیان ها، رابرت کارداشیان فقید بوده است.

اخیرا با اعلام آنکه کریس (مادر کیم کارداشیان) بعد از 22 سال زندگی مشترک قصد طلاق گرفتن از همسرش بروس جنر را دارد، این خانواده بزرگ شاهد هفت طلاق و سه جدایی در خانواده شان هستند.ازدواج کریس و بروس جنر-آنها زندگی مشترک خود را با چهار فرزند کریس و همچنین فرزندان بروس شروع کردند.
 

افشای راز خانوادگی کارداشیان ها (عکس)
admin بازدید : 27 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

 کیم کارداشیان ستاره معروف 32 ساله هالیوودی در حالی شکار عکاسان شد که هنگام رانندگی درحال صحبت با موبایل بود. او درحالی قانون شکنی میکرد که با مرسدس بنز معروفش قصد داشت به دیدن معشوقش " کانیه وست " رپر سیاهپوستی که پدر فرزندش است برود.

خبر جنجالی عصبانی شدن کانیه وست از کار کیم کارداشیان
admin بازدید : 31 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

چهارشنبه‌شب در برنامه «سفر‌بخیر» به مناسبت عیدقربان ، رضاکیانیان حضور داشت. اتفاقات و حاشیه‌های به وجود آمده در این برنامه نقل همه محافل خبری و مجازی شد. تا جایی که  یکی از سایتهای مطرح گزارش تندی از حضور کیانیان و صحبت های رد و بدل شده در این برنامه را روی خروجی‌اش قرار داد و نوشت و هم اینک به بقیه داستان می پردازیم:
 
«رضا کیانیان، از بازیگرانی که با تلویزیون و مجلات سینمایی، بازیگر نشده و هم صاحب سبک است و هم صاحب کتاب در حوزه بازیگری، هم بازیگر است و هم هنرمند و هنرپیشه، مهمان برنامه «سفر بخیر» بود.از همان ابتدای برنامه، مشخص بود که کیانیان برای گفتن حرفهای خودش آمده و نه تایید حرفهای مجری که فکر می کند مهمانان برنامه، پسرخاله های او هستند که از خانه خاله آمده اند!»

admin بازدید : 28 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)
ریحانا در حرکتی عجیب تصمیم گرفت که به آداب و رسوم محلی احترام گذاشته و در خاورمیانه خودش را بپوشاند. او روز شنبه در ابوظبی، ایالات متحده عربی، جلوی مسجدی با لباس مشکی که سر تا پای او را پوشانده بودف عکس گرفت.

این خواننده ۲۵ ساله به آئین بانوان محلی در پوشاندن کل بدن – بجز چشم ها و دست ها – به دلایل مذهبی احترام گذاشت و با لباس سر همی مشکی جلوی مسجد بزرگ شیخ زاید عکس انداخت.

البته او آرایش صورت و لاک قرمز را فراموش نکرده بود و گردنبندی طلا نیز به گردن داشت.ریحانا در حال حاضر در تور دور دنیاست و بعد از کنسرت هایی در آفریقای جنوبی به خاورمیانه آمده است.البته طرفداران او در ژوهانسبورگ زیاد از او راضی نبودند و شکایت داشتند که اجرای ضعیف و پلی بک آهنگ هایش در کنسرت ارزش قیمت بالای بلیت ها را نداشت.

کار عجیب ریحانا غوغا به پا کرد (عکس)
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان لطفا نظر هم بدین ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کیفیت سایت ما چگونه می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 666
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 301
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 986
  • بازدید ماه : 986
  • بازدید سال : 31,558
  • بازدید کلی : 71,643