loading...
وب تفریحی و سرگرمی
لینک باکس


admin بازدید : 41 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

>>سومین شبکه ساخته شد – لینک : http://pishgam.xzn.ir<<

>>دومین شبکه ساخته شد – لینک : http://velayate.asan-web.ir<< به علت دستکاری در کپی رایت متخلف شناخته شده و از پشتیبانی حذف شد

>>اولین شبکه ساخته شد – لینک : http://doostnama.tk<<

سلام. امروز تصمیم گرفتم سرویس ویژه ای به وبلاگنویسان بصورت رایگان ارائه کنم.

این سرویس فقط مخصوص وبلاگنویسانی است که گوگل رنک وبلاگ آنها حداقل ۱ باشد.

yoyo بازدید : 27 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 


گزارش تصویری/ مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) با حضور آیت الله روحانی
همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری دخت گرامی پیامبر اسلام، حضرت صدیقه کبری(سلام الله علیها)، مراسم عزاداری و سوگواری بانوی عصمت و طهارت، با حضور آیت الله العظمی روحانی در حسینیه امام صادق(ع) برگزار شد.
 



صدای شیعه: به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری دخت گرامی پیامبر اسلام، حضرت صدیقه کبری(سلام الله علیها)، مراسم عزاداری و سوگواری بانوی عصمت و طهارت، با حضور آیت الله العظمی روحانی در حسینیه امام صادق(ع) برگزار شد. این مراسم که همزمان با فرارسیدن 13 جمادی الاولی مطابق با 5 فروردین 1392 ـ سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) به روایت 75 روز ـ در حسینیه امام صادق(ع) آغاز شد تا سوم جمادی الثانی مطابق با بیست و پنجم فروردین 92 ادامه داشت.

admin بازدید : 45 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)
نرینا اورتون اهل برینگهام انگیس آرزوی داشتن باریک ترین کمر را داشته. او که فقط 22 سال دارد،  سایز کمرش به باریکی 15.7 اینچ (40 سانتی متر) است، او برای دستیابی به چنین سایزی زحمت زیادی کشیده است.

دختری که با سایز کمرش مشهور شد (عکس)
admin بازدید : 41 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)
دخترک 10 ساله ای به نام "جسیکا رایدگلو" بعد از ربوده شدن مورد سو استفاده و تجاوز جنسی قرار گرفت و در نهایت قربانی 10 ساله خود را سر برید.این دختر 10 ساله بعد از پایان وقت مدرسه در خیابان منتهی به منزل مسکونی شان در غرب منستر کلرادو توسط پسری 18 ساله به نام "آیستن سیگ" ربوده شد و پس از آزار و اذیت وحشتناک و تجاوز جنسی سر وی را برید و جسد ور را دفن کرد.
 
admin بازدید : 9 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)
شکست رئال مادرید

پیروزی بارسلونا برابر رئال مادرید با طعم داوری!

تیم بارسلونا توانست با نتیجه 2 بر یک ردال مادرید رو شکست بده

در این بازی ابتدا نیمار بارسا رو پیش انداخت

در نیمه دوم رئال بازی هجومی به نمایش گذاشت و موقعیت هایی برای باز کردن دروازه  بارسا داشتند

ولی والدس مانع باز شدن دروازه شد

در دقیقه 71 پنالتی مشخصی بر روی رونالدو شد ولی داور به راحتی از کنار اون گذشت

داوری های امسال شورشو در آورده کلا

چند دقیقه بعد بنزما شوتی سرکش را به تیرک افقی زد

شانس هم با بارسا یار بود

در ادامه سانچس گل دوم را وارد دروازه رئال کرد

در دقیقه 91 خسه با پاس زیبای کریس رونالدو یکی از گل های خورده رو جبران کرد

عادل فردوسی پور بارسایی هم معتقد بود که اون صحنه پنالتی بود

ولی داور احمق (البته احتمالا به طرف بارسلونا غش کرده) اونو نگرفت

بازم هم رئال قربانی داوری در ال کلاسیکو شد

من که الان بشدت اعصابم خورده و قلبم درد گرفته

برای هوادارانت برنده ای رئال

yoyo بازدید : 37 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

دستگیری دختر شیرازی به جرم مزاحمت برای یک مهندس

قدس آنلاین:رئیس پلیس 'فتا' استان فارس از دستگیری دختری 26 ساله در شیراز خبر داد که در فضای مجازی اقدام به تهدید و مزاحمت برای یک مهندس الکترونیک کرده بود.

yoyo بازدید : 14 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
اشد مجازات برای قاتل مرد میوه فروش
اواخر هفته گذشته، هیات قضایی به اتفاق آرا «سعید» را به قصاص نفس (اعدام با طناب دار) محکوم کرد. رای تا ۲۰ روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی است.
0 1 1 نظر
     
yoyo بازدید : 24 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

ماجرای ضرب و شتم ماموران و دختر میرحسین موسوی

یک مقام آگاه وزارت اطلاعات اعلام کرد که این وزارتخانه با درخواست خانم زهرا رهنورد مبنی بر اینکه ملاقات هفتگی ایشان با اعضای خانواده‌اش، به مناسبت عید سعید غدیر خم در منزل خودشان انجام شود، موافقت کرد.

yoyo بازدید : 14 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

پارسینه-گروه اقتصادی:  هنوز از یادها نرفته است که طرح مهر آفرين يكي از مصوبات جنجالي دولت احمدي‌نژاد بود که از همان بدو رسانه ای شدن ان مورد انتقاد سیاسیون و بهارستان نشین ها قرار گرفت.

بر اساس این طرح مقرر شده بود دولت شرايط استخدام حدود 500 هزار نفر نيرو را فراهم آورد كه جزئيات اجراي اين طرح در تاريخ 2ارديبهشت ماه 92 از سوي غلامحسين الهام معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس‌جمهور به دستگاه‌هاي اجرايي ابلاغ شد. در آن روزها  همه استخدام بی ضابطه و بی حساب و کتاب را خلاف قوانین و مقرارات کشورمی دانستند و همه  به دادن اختیاربی چون و چرا به بقایی به عنوان معاون اجرایی احمدی نژاد برای اجرای این طرح اعتراض داشتند.

دولت حسن روحاني هم که قرار بود با غیر قانونی های دولت دهم مبارزه کند، با اجراي اين طرح موافق نيست و به همين دليل هم اسحاق جهانگيري در اولين دستورش پس از انتصاب به عنوان معاون اول رئيس‌جمهور، توقف اين طرح را خواستار شد.



به این ترتیب بود که اسحاق جهانگيري،معاون اول رئيس‌جمهور، در بخشنامه‌اي اعلام کرد ، طرح مهر آفرين به‌دليل مغايرت‌هاي قانوني متوقف شود.

admin بازدید : 21 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

حفاظت از جان اشخاص اول مملکت یا خانواده‌های آنها یکی از اولویت‌های هر سیستم محافظتی و اطلاعاتی است. این پدیده وقتی شکل حساس‌تری به خود می‌گیرد که این افراد قصد عبور از محل‌‌های عمومی مانند خیابان‌ها را داشته باشند.
 
خودرو یکی از بهترین طعمه‌ها برای تروریست‌ها و خرابکاران است.

 

عکس جنجالی ماشین تشریفاتی اوباما
admin بازدید : 29 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

یک کودک هفت ساله پسر به نام عبدالواحد در ولایت پکتیای افغانستان ریش و سبیل در آورده است.

به گزارش پارس ناز، عبدالواحد که دارای قدی کوتاه است، افزون بر این پدیده، مجموع انگشتان دست و پایش به ۲۴ می رسد.

پسر 7 ساله با ریش و سیبیل غیر قابل باور (عکس)
admin بازدید : 29 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

پلیس در یك عملیات شبانه گسترده در شهرستان مترو پلین در میرلند غربی انگلستان 9 خانه فساد و مركز قاچاق انسان به منظور بهره كشی جنسی و فروش قربانیان به عنوان بردگان جنسی شناسایی و عوامل آن دستگیر شدند.

 دستگیری بردگان جنسی توسط پلیس (+18)
admin بازدید : 71 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)
فولا (Fulla)، عروسک باربی ای محجبه با لباسی تمام قد، که همراه با جا نماز صورتی رنگش به بازار عرضه شده. گفته می‌شود این عروسک باربی پرفروشترین اسباب بازی در دنیای عرب است. طراح و آفریننده این شخصیت عروسکی ، استودیو طراحی نیوبوی (NewBoy Design Studio)است، که عرضه محصول خود را در سال ۲۰۰۳ میلادی در کشور سوریه آغاز کرد و در این مدت حضور قدرتمندی در بازارهای خاورمیانه و دیگر کشورها داشته‌است.

خانوادهٔ فولا خانواده‌ای پنج نفره‌ است. فولا، بر خلاف باربی هنوز مجرد است. فولا در طرح‌ های معلم و دکتر و... عرضه شده‌ است و برادر و خواهری به ترتیب به نام‌های نور و بدر نیز دارد.

عروسک باربی از نوع مسلمان (عکس)
admin بازدید : 19 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

خبرگزاری تسنیم: معاون تقنینی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور از حضور رئیس‌جمهور در جلسه روز یک‌شنبه پارلمان جهت دفاع از وزرای پیشنهادی خبر داد.

محمدرضا خباز معاون تقنینی معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری از حضور رئیس‌جمهور در جلسه روز یک‌شنبه مجلس خبر داد و اظهار داشت: رئیس‌جمهور به‌همراه معاون اول خود و برخی از وزرا، روز یک‌شنبه برای دفاع از 3 وزیر پیشنهادی به مجلس خواهد آمد.

admin بازدید : 12 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)
 رئیس پلیس تهران از دستگیری 450 معتاد بلامکان و خرده فروش موادمخدر در عملیات شبانگاهی ماموران خبر داد.

به گزارش پارس ناز، سردار حسین ساجدی نیا روز یکشنبه در حاشیه طرح برخورد با خرده فروشان و معتادان کارتن خواب خبرداد، در راستای برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان و پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس پیشگیری شب گذشته با اجرای طرحی موفق شدند 50 خرده فروش مواد مخدر و 400 معتاد بلامکان شناسایی و دستگیر شدند ضمن اینکه 50 کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

اکثر خرده فروشان دستگیر شده دارای سابقه کیفری هستند. پس از بازجویی های اولیه تحویل مرجع قضائی شده و معتادان نیز به کمپهای درمانی ترک اعتیاد منتقل می شوند.عکس های عبدالواحد میرزازاده عکاس ایسنا و فواد اشتری عکاس تسنیم از دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در شرق تهران را در زیر می بینید.

دستگیری خرده فروشان مواد در تهران (عکس)
admin بازدید : 22 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)
 خانم "معصومه آباد" متولد سال 1341 در آبادان است. زمانیکه وی در سال 1359 برای کمک به مردم مناطق جنگ زده، عازم شهر آبادان بود در 12 کیلومتری جاده ی ماهشهر-آبادانبه اسارت نیروهای عراقی درآمد و 4 سال از عمر خود را در "زندان الرشید بغداد" و اردوگاه های "موصل" و "الانبار" گذراند. "معصومه آباد" هم اکنون پزشکی حاذق و عضو چهارمین دوره ی شورای اسلامی شهر تهران است.

تصاویری که در این مطلب مشاهده می کنید تنها یادگارهای سرکار خانم «معصومه آباد» از سال های اسارت هستند.

برگشت پر افتخار بانوی ایرانی از اسارت چندین ساله (عکس)
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان لطفا نظر هم بدین ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کیفیت سایت ما چگونه می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 666
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 959
  • بازدید ماه : 959
  • بازدید سال : 31,531
  • بازدید کلی : 71,616