loading...
وب تفریحی و سرگرمی
لینک باکس


yoyo بازدید : 26 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

بيانيه سپاهان به مناسب شصتمين سالروز تاسيس


باشگاه سپاهان در اطلاعيه‌اي با اشاره به فرارسيدن آبان، اين ماه را ماه دو رويداد بزرگ براي دوستداران مکتب سپاهان اعلام کرد.


 

بيانيه سپاهان به مناسب شصتمين سالروز تاسيس


باشگاه سپاهان در اطلاعيه‌اي با اشاره به فرارسيدن آبان، اين ماه را ماه دو رويداد بزرگ براي دوستداران مکتب سپاهان اعلام کرد.


به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي باشگاه سپاهان، باشگاه سپاهان در اطلاعيه اي با اشاره به فرا رسيدن آبان، اين ماه را ماه دو رويداد بزرگ براي دوستداران مکتب سپاهان اعلام کرد.

در اين بيانيه آمده است: آبان ماه امسال باشگاه سپاهان وارد شصتمين سال فعاليت خود مي شود و 6 دهه حضور خود در ورزش ايران را با همه خاطرات و همه حماسه سازان و بزرگان و تلاشگران اين 60 سال با ويژه برنامه هاي متعددي که در دستور کار خواهد داشت گرامي مي دارد.

اين ماه براي اين باشگاه کهن و پرافتخار در کنار ايام تاسيس، يادآور اتفاق مبارک و تاريخي ديگري نيز مي باشد.

در اين ماه و در سال86 تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به عنوان اولين و تنها تيم ايراني به تورنمنت معتبر فوتبال جام باشگاه هاي جهان که با حضور بزرگان فوتبال دنيا همچون آ. ث ميلان ايتاليا و بوکاجونيورز آرژانتين همراه بود راه يافت و به عنوان نماينده ايران و يکي از دو نماينده آسيا موفق به شکست دادن قهرمان قاره اقيانوسيه شد و افتخار و تجربه گرانقدر حضور در اين تورنمنت را براي کلکسيون افتخارات خود و فوتبال ايران به ارمغان آورد.

باشگاه سپاهان ضمن گراميداشت اين دو رخداد بزرگ و تاريخي و سپاس از همه کساني که در طول اين سال ها با تلاش و زحمات خود باعث شده اند تا اين باشگاه کهن و طلايي ايران به يکي از بزرگان ورزش ايران و آسيا تبديل شود در راستاي گراميداشت شصتمين سالگرد تاسيس و تولد سپاهان بزرگ، در سال 92 بنا دارد به همت روابط عمومي ، کانون هواداران و اتحاديه هواداران سايبري سپاهان از آبان تا اسفندماه امسال ويژه برنامه هاي متعددي را به شرح ذيل براي گراميداشت اين رخداد به اجرا در آورد:

-برگزاري گردهمايي بزرگ ستارگان زرد ايران و تجليل از پيشکسوتان و همراهان سپاهان در طول 6 دهه

-برگزاري مراسم نکوداشت لاله هاي طلايي گراميداشت ياد و خاطره 4 بازيکن شهيد باشگاه در ايام محرم الحرام و صفر

-برگزاري مراسم عزارداي حضرت اباعبدالله حسين (ع) با حضور خانواده هواداران و ورزشکاران باشگاه در ايام محرم

-افتتاح سايت صداي سپاهان و رونمايي از نشريه الکترونيک هواداران و ياران سپاهاني

-برگزاري ميزگرد ها و نشست هاي متعدد پيشکسوتان، بازيکنان و ستارگان سپاهان با اصحاب رسانه و هواداران در گراميداشت شصتمين سال تاسيس باشگاه و حرکت به سوي فرداي بهتر براي سپاهان

-تجليل از فعالان عرصه خبر، عکس و ورزشي نويسان به پاس زحمات و همراهي هايشان با سپاهان

-برگزاري تورنمنت مسابقات فوتسال هواداران با عنوان جام ياران سپاهاني

- انتشار ويژه نامه خاطرات هواداران طلايي دل با عنوان روزي که يار سپاهان شدم

-برگزاري کنسرت خوانندگان و هنرمندان سپاهاني و اجراي سروده هايي که در مدح باشگاه سپاهان ساخته شده است.

- برگزاري ويژه برنامه نوروزي ياران سپاهاني و تجليل از وبلاگ نويسان و صاحبان سايت هاي هواداراي سپاهان در سراسر ايران و تقدير از هواداران فعال در عرصه هنر، موسيقي، قلم، شعر، عکس، خاطره نويسي، ساخت کيليپ و مستند و......

-حضور بازيکنان و ستارگان سپاهان در مدارس شهر اصفهان و برپايي جشن هاي دانش آموزي در مدارس به مناسبت شصتمين سالگرد تاسيس باشگاه

-برگزاري جشن بزرگ بادکنک هاي طلايي با حضور نونهالان و نوجوانان و خانواده هاي هوادار سپاهان در شهر اصفهان

در پايان باشگاه سپاهان با درود بر شهداي گرانقدر سپاهان و مرحوم حريري موسس باشگاه سپاهان از همه هواداران، اصحاب رسانه و نهادهاي ذيصلاح براي اجراي مطلوب و در خور شان برنامه هاي ذکر شده استمداد مي طلبد.

اميدواريم بتوانيم آنگونه که شايسته و بايسته مکتب هميشه جاويد سپاهان، بزرگي شرکت فولاد مبارکه و هواداران متعصب و هميشه وفادار اين تيم است آبان تا اسفند 92 را طلايي تر از هميشه کنيم و شصتمين سالگرد تاسيس مان را جشن بگيريم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان لطفا نظر هم بدین ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کیفیت سایت ما چگونه می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 666
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 280
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 571
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 588
  • بازدید ماه : 1,596
  • بازدید سال : 32,168
  • بازدید کلی : 72,253