loading...
وب تفریحی و سرگرمی
لینک باکس


admin بازدید : 80 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

من دیگه عادت کردم که بعضیا به سوراخ میگن سولاخ

یا به قفل میگن قلف،یا به سطل میگن سلط !

اما امروز دچار نوسان مغزی شدم ، وقتی یکی به کرفس گفت گَلَبـز ! :|

.

.

این آهنگ معروفه هست که جیپسی کینگ خونده ، توش می گه :

آمامیو و فلان ، یک کلمه اش رو هم نمی فهمم چی می گه

اما به خدا راست میگه ، دنیا خیلی نامرده !

.

.

پدربزرگم گاهى انقدر چایى شیرینُ هم میزنه

که هرآیینه ممکنه با همون استکان به پرواز دربیاد !

.

.

دیشب خواب دیدم مازراتی خریدم

بیرونش مازراتی بود توش اما مثل ۲۰۶بود!

ناخودآگاهم از داخل مازراتی ایده ای نداشت

تصویر ۲۰۶پخش می کرد!

.

.

بقیه مطالب طنز در ادامه مطلب

دوستان واقعی پشت سر هم غیبت نمیکنن

بلکه باهم پشت سر دیگران غیبت میکنند !

.

.

امروز ۲نفر بخاطزه من دعواشون شده بود

ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻦ ﻣﻨﻮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ

ﺍﺻﻦ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺟﻤﻊ ﺷﺪ ﮐﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﻣﻬﻢ ﺑﺎﺷﻢ :|

ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﻋﻮﺍ ﺑﯿﻦ ۲ ﺗﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺑﻮﺩ

ﻭﺍسم اصلا مهم نیست

.

.

امروز پشه هه اومد ازم خدافظی کرد گفت :

حلالمون کن هوا سرد شده داریم میریم از اینجا ! :(((

.

.

دخــــدره میگه اسمم میناست

اسم پروفایلش NA ZAN IN هستش

اسم ای دی فیسبوکش ایدا مهربانی

بعد ایمیلشو هم هست المیرا 68

سازمان سیا تو شناسایی این مشکل پیدا میکنه

انوقت تو جزییات زده از دروغ بیزارم !

.

.

من اگه انقدی پولدار شم که پول دیه یه نفرُ بتونم تقبل کنم

اولین نفری که بگه پول خوشبختی نمیاره رو می‌کشم دیه شُ میدم

.

.

دیدی از وسط آسفالت علف در میاد؟

این یعنی اینکه با استقامت میتونی هر کاری کنی ، هر کاری !

بعد دیدی روی آسفالت کهنه یه آسفالت نو میزنن؟

این یعنی در نهایت هیچ غلطی نمیتونی بکنی !

.

.

من همون موقع که بعد از 5 ساعت کوه نوردی رسیدیم به قله

و به سرپرست گفتم؛حالا باید چیکار کنیم؟ و اون گفت : باید برگردیم

فهمیدم کوه نوردی ورزشِ اسکولاست !

.

.

ما بچه که بودیم مامانمون یه دمپایی داشت

که اگه تو دعوا پرت می کرد طرفت و جاخالی نمی دادی مرگ مغزی می شدی!

حالا مامانای امروزی می خوان تنبیه کنن می گن

آیپد جدید که اومد دیگه برات نمی خریم پسر بی تربیت

باید با همون آیپد قبلیت بسازی :|

.

.

از کودک فال فروشی پرسیدم چه میکنی ؟

گفت مگه کوری دارم فال میفروشم :))

.

.

زنگ زدم به یارو میگم واسه آگهی کارتون مزاحم شدم

میگه دیپلمت چیه گفتم لیسانس دارم میگه نه ما کارگر میخوایم کارشناس نمیخوایم

حالا اگه درس نخونده بودم میگفت ما کارشناس میخوایم

بعد میگن چرا حسن کچل سر کار نمیرفت

.

.

بابام میگه توکه چشات ضعیفه همش میخوری درو دیوار

هر نیم ساعت میری دستشویی یعنی کلیه هاتم خرابه

ماهی 20 روز اسهال داری پس روده درستی ام نداری

تپش قلبم که داری هروقتم صدات میکنم نمیشنوی

مغزم که مطمئنم نداری

آخه این کارت اهداء عضو چیه گرفتی

.

.

خيلي دوسش دارم ميميرم براش عاشقشم ولي نمي تونم بهش بگم

هر روز براي ديدنش لحظه شماري مي كنم وقتي مي بينمش از خوش حالي بال در ميارم

فقط من اينطور نيستم خيليا اينطورين فك كنم فهميدين منظورم كيه آره منظورم

باب اسفنجيه!

طرفداراي باب اسفنجي نشون بدين ما چنقده باب اسفنجي رو دوست داريم

.

.

یکی از راه های آغاز جنگ جهانی سوم اینه که دولت ها تمام مترجم ها رو اخراج کنن

با گوگل ترنسلیت ترجمه کنن

.

.

مورد داشتیم که پسره قیافش شبیه دفاع آخر فوتبال دستی بوده

بعد زیر عکسش نوشته : متنفرم از کسایی که جذب زیبایی ظاهری من میشن !

دختراااااا پرچم کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.

.

فکر کنم چنگک زیر ناخون گیر مخصوص باز کردن دره نوشابه شیشه ای بود

از وقتی تولید نوشابه شیشه ای متوقف شد تولید این نوع ناخون گیرها هم متوقف شد

.

.

پنجشنبه عروسی دختر داییمه

از ساعت نه صبح تا دو بعدازظهر ،فک کنم همه مسواکشونم تو تالار بزنن!!!!

 

منم که کلاس دارم موندم جزومو ببرم عروسی یا عروس و ببرم دانشگاه!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان لطفا نظر هم بدین ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کیفیت سایت ما چگونه می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 666
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 418
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 435
  • بازدید ماه : 1,443
  • بازدید سال : 32,015
  • بازدید کلی : 72,100